Nasiśnij Enter aby Wyszukać

Khalidov, Michalczewski, Pudzianowski – wojownik w reklamie

O ważności autorytetu w reklamie napisano już tomy opracowań i jest to chyba dla wszystkich oczywiste, że osoba znana występująca w promocji może być olbrzymim zyskiem dla marki. Na efektywne przeprowadzenie tego typu kampanii składa się wiele czynników. Jednym z nich jest umiejętne dopasowanie „twarzy do produktu”. Autorytet powinien pasować do marki – brand ze swobodną komunikacją może postawić sobie na celebrytę/dowcipnisia, bank powinien stawiać na osobę cieszącą się społecznym kapitałem zaufania.

Jaki autorytet dopasować do marki budowlanej?

Brandy budowlane w znakomitej większość przypadków kierują swoją komunikację do mężczyzn. Trend pokazuje, że marki rozwijają się w stronę promowania postaw DIY (dlatego, że branża DIY nie jest sztywno związana ze wzrostem gospodarczym- innymi słowy: autostrady autostradami, ale młotek w domu mieć trzeba) a więc starają dowartościować ostatecznego inwestora – możesz! potrafisz! Zatem marka budowlana będzie dążyła do ukazania postawy aspiracyjnej, zwycięskiej, podziwianej. W mojej opinii profil takiego autorytetu opisuje słowo ‚wojownik’. Konsument-mężczyzna chce być wojownikiem („Bądź bohaterem swojego domu”) i taka postać powinna mu być ukazana jako obiekt podziwu i jednocześnie obiekt do dążenia. Bo który facet nie chciałby – mówiąc kolokwialnie – ‚dać komuś (złemu) w ryj” jak Dariusz Michalczewski? :

(kreacja i produkcja – obecny dyrektor kreatywny Aveex był producentem z ramienia innej agencji)

Lub wyglądać jak Pudzian?

(kreacja i produkcja – Bandera)

Albo pokonać swoich przeciwników jak Mammed Khalidov? – (siostrzana agencja  RED PEN miała przyjemność odpowiadać na komunikację PR przy tej kampanii):

(kreacja i produkcja – S4)

Nie ma jeszcze komentarzy, dodaj jeden poniżej.

t Twitter f Facebook g Google+