Nasiśnij Enter aby Wyszukać

Reklama telewizyjna Wiśniowski

Pierwsza reklama w branży bram i ogrodzeń. Ponad 40 osobowa załoga, dwa dni zdjęciowe i  RED ONE EPIC prosto z planu „Hobbita”. W efekcie zmontowaliśmy trzy billboardy sponsorskie i 30s. Billboard to dość nietypowa forma reklamy TV, ale w tym przypadku najlepsza. Dlaczego? Po pierwsze: nie często kupuje się produkty budowlane (inaczej niż np. w FMCG), po drugie:  tego typu produkty są wiadomego przeznaczenia, dlatego nie trzeba opowiadać o nich skomplikowanych historii (inaczej niż w przypadku np. telefonii komórkowej). Dzięki temu forma 8s jest zupenie wystarcza do zakodowania w świadomości konsumenta prostego komunikatu: Brama Wiśniowski; Ogrodzenie Wiśniowski.

sternick_for_bramy_i_ogrodzenia_wiśniowski_reklama_telewizyjna_billboard_sponsorski

Nie ma jeszcze komentarzy, dodaj jeden poniżej.

t Twitter f Facebook g Google+